Followers

Saturday 24 May 2014

COME BACK TIME!!!!! ~ LOTS OF LOVE

Salam...

Last post ialah pada 22/12/2011... hahaha
lama x??? cuba kire, klu mengandung dh siap bersalin, berpantang, kembali bekerja dan berbagai-bagai lagi la... ala, 2 tahun 5 bulan je x de any update kn?? xde yg rindu pun.. hehe :)

arini tetiba rasa nk buat come back.. banyak perubahan yg dh berlaku.. antaranya:-
1) Saya dah pindah!! dah berhijrah ke negeri lain.. ke kota yg penuh dengan kesibukan dan kesesakan.. KUALA LUMPUR.. kenapa??? sbb pindah, my hubby dh tukar kerja.. Alhamdulillah, rezeki ank.. my husband dpt join oil & gas company. saya pun, Alhamdulillah permohonan untuk bertukar cawangan diperkenankan... saya masih berkhidmat dengan company yg sama as a project engineer lg.. belum naik pangkat tau.. hehe :p

2) Saya dah ada 2 anak... dua2 hero!!! ank 1st dh nak masuk 4 tahun.. yg 2nd ni br berusia 2 bulan 22 hari.. Alhamdulillah...

itu ajelah perubahan besarnya.. perubahan yang kecik2 tu xyah cite la.. itu ajer dari saya..

bye.......


No comments:

Post a Comment